این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روز آغاز من..

امروز روز منه.. روز شروع مجدد.. روز آغاز من... روز تولد یعنی عصاره روزهای سال...

تولدت مبارک پیتی!

نظرات 6 + ارسال نظر
آبی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

روز تولد یعنی عصاره روزهای سال... آفرین پیتی باهوش. این تعبیر خیلی دقیقه.آی حال آدم رو خوب می کنه این تو هدف زدنها. مبارک باشه خانوم روز شروع مجدد شما...

مرسی عزیزم...

الی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

مبارک باشه پیتی جون.سال خوبی داشته باشین.

مرسی عزیزم...

firoozeh دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

tavalodet mobarak azizam. dirooz har kaari kardan nashod inja nazar bezaram, too fb behet tabrik goftam.
behtarin haaye donya ro barat arezoo mikonam

ممنون عزیزم.. اینترنت خونه تموم شده خیلی وقته نرفتم اف بی!

گل نسا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

تولدت مبارک پیتی بانو :)
روزهایت پرتقالی باد...

مرسی گلی جون!

Doost سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ق.ظ

تولدت مبارک بانو.شاد و سلامت باشی‌

ممنون دوست خاموشم!

مموی عطر برنج پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://atri.blogsky.com

مبارکت باشه پیتی جونم...ایشالا 120 ساله بشی و سال دیگه با نی نی ت جشن بگیری...
نفس من حقه ها...دقت کردی؟؟؟:پوزخند

مرسی عزیزم... انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد