این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

نعمتهای دوپا..

دیروز برادرم اومد تهران... 10 دقیقه ای پشت در معطل شد تا من برسم.. به خاطر یک راننده آژانس ناشی که هی مسیرها رو گم می کرد و اشتباه ورودی های اتوبانو می رفت تازه طلبکار هم بود 10 دقیقه دیر رسیدم...

ساک برادرم پر بود از نکته سنجی های مادرانه برای من..

 گردوی آسیاب شده برای فسنجون... لوبیا سبز آماده شده فریزری...

سبزی آماده برای زیتون پرورده و مرغ شکم پر... نخود فرنگی فریز شده...

بادمجان کبابی فریز شده... گردوهای باغ کوچیکمون مغز شده آماده برای صبحانه...

تخمه آفتابگردان برای شبهای زمستان و سریال دیدنهای پسرک...

سوهان فرد اعلای قم که سوغاتی بود... و پرده سفید دوخته شده و اتو شده و آماده برای پشت پرده تور اتاق خوابم که جلوه بیشتری پیدا کنه...

و از همه مهم تر یک ظرف پر خورشت فسنجون برای یک وعده من و پسرک و برادرم برای اینکه من آشپزی نکنم و خسته نشم.. دلیلش هم همون مشکلاتیه که تو 2-3 ماه اخیر برام پیش اومد و یه کم جسممو ضعیف کرد...

خدا این نعمت دوپا، پدرو مادرها رو همیشه برای همه حفظ کنه گرچه من یکیشونو از دست دادم اما خدا رو شکر که مادرم هست و من به بودنش دلگرمم...

نظرات 5 + ارسال نظر
آبی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

آی گفتی...

سعیده جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ

عزیزززززززززم. دستش درد نکنه خوش به حالت! یه جوری برات خوراکی فرستاده انگار تو تهران نیستی :)))))

آره .. فکر همه جا رو کرده.. اتفاقا چون تهرانم و می دونه هم یه کم اوضاع جسمیم خوب نیست و هم یه کم تنبلم اینا رو فرستاده... آدم هر چی سنش بالاتر می ره بیشتر به پدرو مادرش وابسته می شه انگار سعیده.. حالا به زودی تو هم کلی چیز میز برات میاد

رویای 58 جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

سایه ی مادر مهربونت رو سرتون همیشگی باشه

ممنونم عزیزم.. خدا همه پدرو مادرها رو جاودانه کنه...

فیروزه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

دست مامان گلت درد نکنه . خدا حفظشون کنه همیشه :)

مرسی عزیزم.. خدا همه مامانهای مهربونو حفظ کنه.. مخصوصا مامان گل تورو!

مموی عطربرنج سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

دستش درد نکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد