این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روزمرگی های نو..

کارهای خونه در حال انجامه.. دیشب یه سری زدیم.. من چون می خوام سینک ظرفشویی بیاد زیر پنجره نیاز به یه سری لوله کشی روکار داشتیم که اومدن و انجام دادن.. چقدر خوبه آدم کلکارو بسپره دست یه نفر.. همه هماهنگی ها رو خودش انجام می ده و ما فقط بعضی وقتها آخر شب می ریم سر می زنیم ببینیم پیشرفت کار چه جوری بوده.. 

 

اگر خدا بخواد تا جمعه کار لوله کشی ها و نصب لمینت تموم می شه و از اول هفته آینده میان برای نصب کابینتها... و بعد از نصب کابینت ها دست نهایی رنگ آمیزی انجام می شه و  کلید پریزهای جدید و ال ای دی های دور آرک نصب می شه و بعدش تموم.. اگه خدا بخواد اتفاقهای زیر نیفته آخر هفته آینده باید اسباب کشی کنیم   

1- موجودی لمینت انبار فروشنده از مدل و رنگی که انتخاب کردم کافی باشه آخه امروز تازه می خواد چک کنه اگر نه باید یه فکر دیگه کنیم... 

2- کابینت ساز بدقولی نکنه در تحویل کار. 

3- از اونجایی که قراره کف حمام رو هم ایزوگام مجدد کنیم، ان شا الله که مشکلی پیش نمیاد.. 

 

رنگ اتاق ها رو هم انتخاب کردم.. اتاق خواب خودمونن شکلاتی روشن و اتاق دومی هم آبی چرک که به طوسی می زنه... یه نمونه برام رو دیوار شوت زد و تائید کردم.. نقاشمون جوونه و خوب می فهمه من چی می خوام..  

 

رنگ اتاقم یه چیزی تو مایه های رنگ دیوارهای عکس زیره البته کمی روشن تر...  

 

و اون یکی اتاق هم یه رنگی تو مایه های عکس زیره...  

 

 

 

خوب البته خوشحال می شم نظرتونو بدونم.. چون هنوز رنگ آمیزی انجام نشده... 

خوب و خوش باشید..

نظرات 7 + ارسال نظر
مموی عطربرنج دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

این رنگا خیلی قشنگن! اما به نظرم رنگ تیره به دور از شیک بودنش برای یه مدت خوبه.بعد افسردگی می یاره و خونه رو کوچیکتر نشون می ده.
البته این نظر منه!

البته حق با توئه.. اما ما همه خونه رو سفید کردیم.. اینها فقط رنگ اتاق خوابه... من هم سعی کردم روشن این تم ها رو انتخاب کنم.. مرسی بابت نظرت..

سعیده دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

صورتی چی میشه پس؟؟؟؟ منم فک کنم افسرگی نیاره حداقل رخوت رو میاره... اتاق خواب باید اتشین باشه!!!!!!


خبر خوبه چی شد دختر؟؟؟؟؟؟

ای بابا ما همینجور غیر آتشین هم ... استغفرالله! دهنمو باز می کنه!
خبر خوب هم تو ایمیلته!

فیروزه سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

به سلامتی ... خدا رو شکر که کارهاتون روی نظم داره پیش میره ...
برای اسباب کشی بیام کمک ات؟
تجربه ام میگه که اگر وقت داری و می تونی آشپزخونه رو زودتر از روز اصلی اسباب کشی جابجا کن . اینجوری نصف بیشتر کار انجام شده چون خیلی وقت گیره آشپزخونه .

مرسی فیروزه جونم.. راستش خودم هم همین قصد رو دارم.. اما خوب تا کابینت ها نصب نشه نمی شه کاری کرد... آخر هفته یه کم بسته بندی رو شروع می کنم..

masi سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://photmehr.blogfa.com

قرمز آتشین :)خوب این رنگ های تند هم بعد یه مدت دل آدم را می زنه بد جور همون رنگ های خودت بنظرم بهتره

منم نظرم همینه.. مرسی!

فیروزه سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

به تقلید از سعیده ... حبر خوبه چی شد دختر؟ برم توی ایمیلم؟ :دی

آره برو!

گل نسا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ق.ظ

به به چه خوش سلیقه! منم این رنگ رو دوست داشتم، به نظرم واسه اتاق خواب خوب و عالیه :)
ایشالا به سلامتی عزیزم :*
خب همینجا خبر خوبه رو هم بگو ما هم بدونیم دیگه :p

مرسی گلی جونم... خبر خوب هم ایشالله اگه صحت داشته باشه به زودی می گم...

ویدا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

به سلامتی پیتی جان. خیلی از پست های با انرژیت حالم خوب میشه و انرژی میگیرم. منتظر خبر خوبتم هستم. راستی عضو ف.ی.س.ب... هستی؟

آره هستم... به اسم و فامیل خودم که می دونی.. فقط اسمم با دو تا o هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد