این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

خبرهای جدید در مورد خونه جدید...

خانومی (آقایی) که شما باشی بله ما دیشب از ساعت 8/5 تا 10/5 شب مشغول جانمایی کابینت برای آقای کابینت ساز بودیم..  بله! خلاصه چشمتون روز بد نبینه که چه فاکتوری قراره برامون بنویسه و چه بدبختی قراره بشیم ما با این هزینه ها کذایی... اصلا قیمت سینک و هود و گاز رومیزی و فرتوکار و غیره و ذلک نمی دونید چه غوغاییه...  خلاصه برق سه فاز از کله پسرک پرید وقتی شنید بدون در نظر گرفتن هزینه هیچ کدوم از این ها قراره 5 میلیون بسرفه!  بازم خدا رو شکر.. 

امیدوارم خدا بهمون سلامتی بده که بتونیم هزینه هامونو کاور کنیم و ان شالله دغدغه همه جوونها مسائل مادی باشه نه سلامتی...

 

خلاصه هرجوری بود دیشب به خیر و خوشی تموم شد و ساعت 11 با تن و بدن خاک و خلی رسیدیم خونه.. از اون جایی که جایی برای نشستن تو خونه خالی نداشتیم مجبور بودیم رو روزنامه ها کف خونه بشینیم که منجر به نتایج بالا شد... 

 

البته بین راه از اونجایی که از گشنگی داشتیم هلاک می شدیم رفتیم فلافل هفت چنار و دو تا ساندویچ زدیم به بدن و برگشتیم خونه..  

 

این روزها خونمون خیلی به هم ریخته است به قول مادر شوهر آدم دیگه دم دمای اسباب کشی دست و دلش به تمیز کردن خونه نمی ره..   

حالا اما تصمیم گرفتم آخر هفته کم کم ظرف و ظروف آشپزخونه که کمتر مورد استفاده است رو بشورم و بچینم تو کارتنهای خودشون که از زمان جهیزیه همشونو نگه داشتم تو انباری... تا موقع اسباب کشی کارم یه کم سبک تر بشه..

با همه سختیش خوب خیلی هم هیجان دارم واسه این تنوع.. آخه خونمون و از همه مهمتر آشپزخونه اش خیلی کوچیک بود و کابینتهام خیلی اعصاب خورد کن بود اما خوب من همیشه به خاطر اینکه خونه خودمونه  و مستاجر نیستیم و خیلی ها آرزوی شرایط ما رو دارن خدا رو شکر می کردم و سعی می کردم ناشکری نکنم...اما حالا خوشحالم  بازم خدا رو شکر که دو سال پیش تو ارزونی خونه تونستیم خونمونو عوض کنیم...   

 

 

یه تصمیماتی هم در مورد نو آوری تو وسایل آشپزخونه دارم.. اگه جایی رو می شناسید که وسایل تزئینی آشپزخونه مثل جای ادویه و این چیزا برای روی کابینت داره و قیمتش هم مناسبه توجه کنید قیمتش مناسب باشه بهم معرفی کنید..  

لطف می فرمائید... 

 

روزتون خوش...

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://chistansara.blogsky.com/1392/07/03/post-4/

چشم ، حتما
موفق باشید

فیروزه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

اسباب کشی خیلی سخته ... ۲ سال پیش که ما جابجا شدیم از یکماه قبل تر من در حال جمع کردن بودم . همه وسایل آشپزخونه رو هم توی کارتونای موز بسته بندی کرده بودم (چون کارتن وسایل کوچیک رو نگه نداشته بودیم) بازم روزای آخر انگار هیچی به هیچی ...
پیشاپیش خدا قوت و نو شدن وسایل هم مبارک ...
برای خرید هم بهترین جا میتونه شوش و بازار باشه که تنوع جنس زیاده .

مرسی عزیزم... وای به من که هنوز هیچ کاری نکردم.. بسته بندی که خوبه! هیچ کاری! البته ما کارتن همه وسایل رو نگه داشتیم بعضی چیزها رو هم چون مامانم از شهرستان اورده بوده تو کارتن موز بسته بندی کرده بود اونا رو هم دارم.. اما می دونم خرده ریز آخرش اعصابمو می ریزه به هم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد