این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

جای خالی تو...

هیچ روزی مثل این روزها جای خالی محبت و عشق تو رو تو زندگیم و قلبم احساس نکرده بودم پدر مهربونم... 

هیچ روزی مثل امروز دلم برای تماس های گاه و بیگاهش از محل کار برای شنیدن خبرهای هرچند تکراری تنگ نشده بود.. 

 

دلم برای عشق که از پدرم یاد گرفتم تنگ شده.. دلم گرفته امروز... دلم سخت گرفته... 

 

متاسفانه بر خلاف خیلی از آدمها رفتن سر خاک هم آرومم نمی کنه... نمی دونم.. 

 

معلم عشق برای من پدرم بود که از دستش دادم... من موندم دلی لبریز از عشق و حسرت دیدن پدرم..

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ http://s-a-t.blogsky.com

خدا صبرت بده

ویدا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه انشالله. خییییییییلی سخته پیتی جان الهی خدا بهت صبر بده عزیزم. خدا واسه هیچ کس نخواد واقعا سخته. متاسفم عزیزم که کاری هم از دست ما برنمیاد. فقط از خدا برات طلب صبر دارم. خدا به خودت و مادر گلت و همسر عزیزت و تمام عزیزانت عمر بابرکت عطا کنه عزیز دلم. دوست داشتم شاد میدیدمت. واقعا از ناراحتیت غمگین میشم. بیشتر مواظب خودت و دل مهربونت باش...

مرسی عزیزم.. آره واقعا کاری از دست کسی بر نمیاد.. هیچ کس جای کسی رو تو دل آدم پر نمی کنه..

فیروزه دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

روحشون شاد و قرین رحمت ...
چی بگم که خودم داغونم پیتی ...
روزهای آخر شهریور و ماه مهر و آبان سال ۹۰ این روزها مثل فیلم دائم جلوی چشممه ...
تازه خودآزاری هم می کنم!!! آهنگ پدر از مازیار فلاحی آلبوم لعنت به من ... شنیدیش؟ این روزها اون رو گوش میدم بارها و بارها و اشک میریزم ...

وای فیروزه من هم همین طوریم.. مدام به رابطه های پدر و دختری دور وبرم نگاه می کنم و غصه دار می شم.. با اینکه هیچ پدری دور بر من مثل پدر خودم نیست...

بارانک دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

متاسفم.منم دو سال پیش دختر پنج سالمو از دست دادم.اگه دلت براش تنگ شده می تونی خاطره های خوبی که باهاش داشتی رو یاد آوری کنی.

آخی واقعا متاسفم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد