این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

خدایا شکرت..

باید خدا رو به خاطر همه مهربونی هاش شکر کرد گرچه قابل شمارش و شکرگذاری نیست....


امروز می خوام بگم که انرژی مثبت همه آدمهای خوب دور و برم جواب داد و مادر جوون و مهربون این

پست حالش بهتر شد و خوشبختانه فعلا شیمی درمانی روش جواب داده و بیماریش متوقف شده..


خدا عاقبت زندگی و سلامتی شو هم به خیر کنه...


بهتون خبر دادم که بگم و بدونید که چقدر خوبید.. ممنون دوستان عزیزم..


نظرات 3 + ارسال نظر
شبگرد پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ http://khateratekhane.blogsky.com

خدا رو شکر
امیدوارم حالش به این زودی ها بهتر بشه
سرطان خیلی ها از نوع خوش خیم بوده و به سلامتی رفع هم شده
ولی پدر من با بیماری سرطان درگذشت
مطمئن هستم که مادرت از اون خوش خیم ها داره
برای سلامتیش دعا میکنم
××××××××××××××××××××××××××××××یه وبلاگ مانندی هم ما داریم خوشحال میشم سر بزنی به کلبه ی کوچیکمون

این خانوم مادرم نیستند گفته بودم خانومی جوون.. مثل اینکه دقیق نخوندید.. به هر حال ممنونم..

vida پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

خدا رو شکر...

خدا همه ی مریض ها رو انشالله شفا بده

گل نسا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

خدارو شکر :)
ایشالا که حالشون هر روز بهت بشه و سلامتی به جسم و زندگیشون برگرده :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد