این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

بوته!

خوب حالا که اصرار می کنید باهاتون آشتی می کنم... با همتون.. استثنا هم نداره... 

خیلی دوستای خوبی هستید.. این در واقع یه تست روانشناسی بود که تقریبا همتون ازش سربلند بیرون اومدید... مسئولیت چیزی که وظیفه ای در قبالش ندارید رو فقط به خاطر احساسات و عواطف دوستتون به عهده گرفتید و این یعنی درک متقابل... هیچ کدومتون معترض نشدید که آقا به من چه که تاریخ عقدتو رو حفظ کنم حالا بیام واسه هر ماهگردی بهت تبریکم بگم.. خوشحال باشید که از بوته آزمایش به سلامت بیرون اومدید.. به هر حال ممنونم از محبت همتون.. گفتم که استثنا هم نداره.. 

++ برای تو که این روزا مشغول یه کار شخصی هستی و دغدغه اشو داری  دعا می کنم عزیزدلم.. امیدوارم به اونچه که واقعا حقته برسی.. با خودتم... آره.. شک نکن.. حاج خانومه مکه نرفته من.. :-*

++ برای تو عروس خوشگلی که به زودی به آرزوت می رسی و می تونی با اختیار خودت و بی هیچ منعی عشقتو به هر شکلی که می خوای و هرجایی که می خوای ابراز کنی.. برای تو که یه بمبی.. یه بمب شادی و هیجان و شور و عشق و... برای تو که برای هر تیکه از اون سفره آسمونی که می خوای بشینی پاش یه دنیا عشق گذاشتی وسط.. واسه تو گلی جونم... برات دعای خوش بودن می کنم.. آرزوهاتو از خدا می خوام.. آرزوهای تو و اونی که مرد رویاهاته... 

 ++ و این هم یه قسمت ویژه برای ب عزیزم که این روزاسخت درگیره امتحاناشه... و سخت در فکر... برات آرزوهای رمزآلود می کنم عزیزم.. که خودم بدونم و خودت... 

 شاید براتون جالب باشه که بدونید که فقط ۱۲ روز و ۱۶ساعت و ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه تاااااااااا  ..............

 

 ۸ صبح روز موعود مونده... 

 

 

 نمی دونم چمه اما هنوز در اوج ناباوریم... 

 

 هنوز غرق در شوک با تو بودنم.. من و تو!!!!!!!    

 

 کاش بدونی چه حس نابیه وقتی تو آروم کنارم خوابیده باشی و من بدون پلک زدن فقط نگات کنم.. اونقدر نگات کنم تا بالاخره با لالایی نبض گردنت آروم خوام ببره.. دوست دارم کله پوک من!

نظرات 9 + ارسال نظر
گلدونه ی مزدوج شده سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

بابا روانشناس
چطوری تو؟ تو هم بیکاری مث من دلت میخاد خابیدن ِ طرف هم نگاه کنی؟ پس جفتمون بیکار علاف انگل اجتماعیم!!!!!!

راستی مرسی خیلی تعریفم کردیا! خوشگل و فلان و فلان...

گ سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

پس من چی ؟

بوبو سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

شامس اوردیا وگرنه کولاک میکردما:)))
میدونم شب بود سیبیلامو ندیدی:)))))))))))))

شرمنده! این آرزوها مال شما نبود! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

بوبو سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

بین اون ارزوهای مرموز اینم قاطیشون کن که خدا کنه همشونو پاس کنم:)))))))))))))))))))

بانو چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

حق داری در ناباوری باشی اما مواظب باش این احساس باعث نشه که از لحظاتت استفاده نکنی

هلیا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ

وای چه احساساتی بهترین لحظه های زندگیت رو داری می گذرونی شک نکن

حاج خانوم چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

اول سلام کنم به سرکار خانومِ پیتیِ روانشناسِ پسرک زاده!!! D:
اوا! یعنی چی آخه؟ اصلن چه معنی داره ما رو سرکار میذاری؟ به جونِ اقدس چار چش دلم گرف یوهو! گفتم نکنه قهر کرده باشی! اصلن یه لقمه نونم از گلوم پایین نرفت بابا! D:
بابا اصلن به قولِ ممو من سالگردِ ازدواج خودمونم یادم نیس چه برسه ماهگرد عقد.... اووووووووووه! چه پر توقع!!! D:
میگم بخورم اون پلاس پلاسی که گذاشتی برای مخاطبین خاصت!!! که اولیش خودمم! D:
یعنی به جونِ همون اقدسه ها! یعنی نیشم باز شد تا بنا گوش! مهم نبود که چه کلماتی رو دارم میخونم! چون از همون اولین کلمش فهمیدم مالِ خودمه! D: الاهی من قربونت بشم عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم که با اینهمه گرفتاریت بازم یادِ من و ما و رفقای دیگه ت هستی! بوس بوس واسه تو نو عروس! X: *:
پلاس پلاس دومتم بخورم چون مالِ گلدونه ی ورپریده س! یعنی میگی "بمب" یعنی "بمب واقعی" هاااااااااااااا! جیگر این ورپریده رو که خدا میدونه تو دلش و دلِ مردِ رویاهاش چی میگذره اما به همون خدا قسم که براشون دعا میکنم هر چی تو دلشون میخان، خدا بهشون بده ایشالا! X:
آقا منظورِ پلاس پلاس سوم رو نبیلیم والاه! D:
کی بید حالا!؟ یعنی چی اینجا رمزآلوده صوبت میکنید؟ هان؟؟؟؟؟؟؟ D:
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی همش 12 روز دیگه؟؟؟؟؟؟ آخی چه حس عجیبی! فک کنم اگه من 12 روز دیگه قرار باشه کنار حاجی تو یه خونه زیر یه سقف باشم رو ابرآ پرواز میکنم .. حق داری منم باورم نمیشه..
ولی "کله پوک" خاهر حرفِ زشتیه!!!! چه معنی داره آخه؟ D:

ولی از نظر من کله پوک مهربونترین و بهترین فحش دنیاست!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

الهییییییییی عزیزم ۱۱ روزمو نده ها (:
خوشبخت باشی همیشه دوستممممم

زمستون پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ http://zemesto0n.blogfa.com

وای مرسی پیتی جونم که به فکرم بودی.. می دونی که همین امروز از شر امتحانا خلاص شدم ( بگو آخه سر پیری و معرکه گیری!! الان چه وقت درس خوندن منه آخه ؟؟‌!! : دی ) می بینم که دوستات آرزوهای رمزآلودتو یا به خودشون گرفتن یا حسسسسابی حسودیشون شده !! (چشمک!) دوستاتم مثه خودت گلن، آی لاو دم ! :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد