این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

ع.کککک....سسسسس :))




خوب اینم از عکس... راستش تو این عکسا از اونجایی که اصل موهام فره و اینجا براشینگ شده و از یه مهمونی برگشتم موهام یه خورده به هم ریخته است ببخشید...

راستش واقعیت از عکس بهتره...


ببینم چه کار می کنید با کامنتای قشنگتون!


اول تیر هم وقت رنگساژ گرفتم ... 

آخر هفته خوش بگذرونید!

نظرات 12 + ارسال نظر
shirin پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ب.ظ http://dokhtari.blogsky.com

اینا که مرتبن گلم
میشه منو لینک کنی؟؟

آخه یه خورده وز کرده! چشم!

سعیده پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

وای مبارک باشه. بابا یه عکس از موهات و قیافه ت بده ببینیم چه شکلی شدی :))))

خوش بحالت منم دلم یه تغییر می خواد لامصب!

به زودی به زودی تو هم تغییر میکنی!
یه تغییر خوب!
تولدت هم پیشاپیش مبارک

فیروزه پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ

هوراااااا بالاخره رونمایی شد از موها ... مبارکه . قشنگ شده

راس میگیییییییییییی؟

گل نسا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ق.ظ

دوستم
خیلی خوشگلههههههههههههه
منم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چرا موهاتو صاف میکنی؟ موی فر که قشنگ تره

آره گلی من خودمم فر بیشتر دوست دارم بعضی وقتها واسه تنوع صاف میکنم!

مامان تربچه جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

سلام ..مبارکتون باشه ....حالشو ببرین ..

ویدا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام عزیزززززم مباررررررررکه خیلی خوشگل شده. با نظر دوستت موافقم. یه عکس بزار قشنگ ببینیمت. رمزم بزار رو پستت که هر کسی نتونه ببینه. وای منمممم هوس کردم. دلم میخواد واسه عروسی داداشم این مدلی کنم. منتها نمیدونم بهم میاد یا نه. بازم تبریک میگم. خیلی ناز شده مبارکت باشه گلم:-***

الی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ب.ظ

مبارک باشه پیتی جون.موهای قشنگی داری.

مرسی عزیزم

آبی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ

کاملا معلومه که تو عکس هیچی معلوم نیست
زیبا شده خانوم.مبارک باشه...

بالاخره معلومه یا معلوم نیست؟

نیکو شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ب.ظ

وای که من چقدر دیر اومدم همه کامنت خوشگلا رو گذاشتن
من جا موندم
ولی عوضش دست پر واست کامنت میذارم...
ببین پیتی موهان عالی شده من عاشق این رنگ و این مدل هستم. من مطمئنم تو با این مو شبیه یه پرنسس شدی....
موهات فوق العاده ست.... خیلی زیبا شده.

مرسی عزیزززززم تو به من خیلی لطف داری.. راستش خودمم راضیم! فردا می رم رنگساژ که رنگش تثبیت شه!

رویای 58 شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ http://ا

رنگ موهات خیلی خوشگله،خییییلی

مموی عطر برنج دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

مبارکه عزیزم...
خیلی خوشرنگه...

مرسی مامان ممو!

مَن‌ها چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ http://manha.blogsky.com/

چه خوشگل.

این دیگه خیلی قدیمیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد