این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

موهای تیره روشن!

امروز می خوام برم موهامو پیش خواهر یکی از دوستام (همکارم) که آرایشگره های لایت کنم...

البته من چون موهام فره شاید خیلی در حالت عادی دیده نشه اما وقتی براشینگ می کنم دیده می شه دیگه!!

5 تیر اگه خدا بخواد عروسی یکی از دوستهای پسرک دعوتیم..

وقتی انجام شد براتون عکس می ذارم :)

نظرات 5 + ارسال نظر
آبی سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:21 ب.ظ

عکس عکس حالا عکس عکس عکس عکس

چشم

فیروزه سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ب.ظ

پیشاپیش مبارک ...
روی موهای خودت هایلایت کنی؟ یا رنگ موهات رو هم عوض می کنی؟

رنگ زمینه موهام قهوه ای بود یعنی از عید یه قهوه ای شکلاتی رو موهام بود و فقط ریشه رو رنگ کردم...

رویای 58 سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ

مبارکه پیشاپیش

نیکو چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

مبارک باشه.
منتظرم واسه عکس

ایشالله شنبه می ذارم!

سعیده جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ

عکسسسسسسسسسسسس

تو موبایلمه از خونه می ذارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد