این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

گاهی وقتها خودتو مهمون کن!

گاهی وقتا خودتو به یه نوشیدنی مناسب با فصل مهمون کن.. تو یه کافی شاپ بشین و در تنهایی یه فنجون قهوه، یه موهیتوی خنک، یه دمنوش گل گاوزبان با یک پای سیب هرچقدر هم پر کالری نوش جون کن و حس خوب به خودت تزریق کن..

گاهی وقتها باید تنها باشی و از تنهایی لذت ببری..

تو دنیای من، هوا بعضی وقتها عجیب یه نفره می شه و من پر می شم از حس دوست داشتن خودم و دنیای کوچیکم...

کاش می شد فقط، یعنی کاش می تونستم خودمو بعضی وقتها از رو نقشه بلند کنم و بذارم یه نقطه دیگه یه چند صباحی قدم بزنم یا به نقطه آبی تو دریا خیره بشم یا با دخترهای آفتابسوخته امریکای جنوبی یه قری بدیم و بعد دوباره برگردم به خیابانهای تهران تا برم خونه و شام  آماده کنم و منتظر اومدن پسرک بمونم...

کاش آدمها وقت داشتند همه نقاط دنیا و همه روزهای زندگی رو زندگی کنند...

نظرات 9 + ارسال نظر
مموی عطر برنج یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ http://atri.blogsky.com/

فیروزه یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ق.ظ

اووووووووووووووه خیلی وقته تنها هیچ جا نرفتم ... یه جورایی ترس تنها جایی رفتم رو هم پیدا کردم ...
اکثر وقت های تنهاییم روی مبل محبوبم و پای تلویزیون در انتظار اومدن همسر میگذره ... اه اه خودم از تنبلیم بدم اومد ...
بیا یه جا انتخاب کنیم هر کس تنهایی بره بعد اونجایی یهویی و اتفاقی هم رو ببینیم و بهم ملحق بشیم و گپ بزنیم

من که پایه ام منم اینجوری هستم که تو می گی اما الان چند وقته خیلیییی بهتر شدم! جوری که پسرک که همیشه می گفت تنهایی برو اینقدر به من وابسته نباش الان می گه به روت خندیدم پر رو شدی!!

فیروزه به سعیده یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ق.ظ

با اجازه صاحب خونه ...
سعیدهههههههههه ... خوبی؟ توی وبلاگت نمی تونم نظر بزارم که ... گفتم اینجا سر میزنی پیغام بدم بهت ...
ایشالا روزای آخر بارداریت به خوبی بگذره و زایمان راحتی داشته باشی

این دیگه چه وضعیه!!! سعیده این وبلاگتو عوض کن دیگه بابا!

سعیده دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ق.ظ

آقا سلااام عرض شد دوستان. بابا من نمی فهمم همه فیس بوک پلاس بودین یه زمانی حالا وبلاگ من نمی تونین بیاین

اینم از شانس بد ِ من ِ والا (با لحن ابی تو اون کنسرت معروفش)

اقا من خوبم و ممنون از فیروزه جون :)

به شدت با همه ی تیکه هاش موافق م.. اینکه تنهایی باشی.. اینکه یه لحظه های کنده شی بری جایی که می خوای... اینکه بری با برزیلی ها برقصی رو هم هستم شدیییییید! اصلا کاش می شد می رفتیم تو افتتاحیه ی برزیل یک نقشی چیزی ایفا می کردیم بفهمن ما هم استعدادشو داشتیم و داریم منتها آب نبوده متاسفانه... والا!!

اون تیکه ی تنهایی رو دارم هر روز برا خودم حسش می کنم راستش... حتی وقتی وحید خونه س.. می رم اون اتاق با نور ِ آباژور کتاب می گیرم دستم می خونم. یه حالی میده نگو و نپرس!

خوب کاری می کنی البته همیشه هم خوب نیستا تنهایی... با توام!
خوب فیس بوک که من سالی ماهی یه بار میام بس که سرکارم دیگه خونه که میرم نمی رم سراغ لپتاپ..
حالاااااااا این همه سایت باید حتما برای بلاگ اسپات!!!!
من نمی دونم این احمقها چرا کلا یک سایتی رو می زنن داغون می کنن آخه مگه همه وبلاگها تو بلاگ اسپات سیاسیه! شاید هم به خاطر کلمه اسپات فیلتره! می ترسن یاد جی اسپات بیفتیم ببین من میزنگم بهت به زودی

فیروزه بازم به سعیده دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

من با فیلتر شکن میام و می خونمت اما کامنت اصلا نمی تونم بزارم که ...
خدا رو شکر که خوبی ...

بچه برو جلوی خونه خودتون بازی کن!

فیروزه دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ

خاله خالهههههه تورو خدا ... جلوی خونه شما بهتره . سایه است خنکه . بچه ی همسایه تون هم همبازیه منه . خاله خالهههههه

سعیده دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ

دوباره سلام به همگی. ممنون از توجهتون به من. چه دوستای خوبی دارم من.

راستش پونه دیگه وقتی شوهرت تا میرسه خونه یا گوشی دستشه یا سرش تو لپتاپه مجبور میشی همه لحظه هاتو تنها باشی و یاد بگیری لذتت رو ببری... چاره ای نیست وقتی یه چیزی عوض بشو نیست...

پیتی منظورته دیگه!!!
در مورد اون موضوع هم بعدا با هم حرف می زنیم .. تلفنی!

نیکو سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ

من فضول نیستم ولی فهمیدم اسمت پ....و....ن.....ه است
چه اسم قشنگی داری دوستم

جری پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام دوستم خوبی؟
عزیزم! خیلی نوشته هاتو دوست دارم،‌ ساعت ها با خوندنشون سرگرم میشم. امیدوارم همیشه دنیات قشنگ باشه تا خوندن خاطراتت دلشادمون کنه.... دوست دارم:*

خوشحالم که این حسو داری..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد