این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

عطر بهار

خوب اول از همه بگم که روزهای بهاری و نوروز همه مبارک... این از این! :)


این روزها حسابی دارم از خونه نشینی و آفتاب دلپذیر بهاری که صبحها می افته رو سینک ظرفشویی و من در حالی که با یک ماگ بزرگ چای روبروی پنجره آشپزخونه به درخت چناری که جلوی پنجره آشپزخونه قد کشیده و برگهای ریز جوونی شاخه هاشو تزئین کرده نگاه می کنم لذت می برم... پسرک این روزها زودتر میاد خونه و وقتی میاد هنوز هوا روشنه و این یکی از دلایل انرژی مضاعف منه... 


تمیز کردن خونه و برق انداختن همه جا دیگه از روی تکلیف نیست و به اندازه کافی وقت دارم و از این کار لذی می برم..


می دونم این هفته که تموم شه دوباره صبحها باید خیلی زود بیدار شم و دیگه رنگ آفتابو تو خونه نمی بینم ..آفتاب نزده می رم و بعد از غروب آفتاب بر می گردم.. اما به هر حال نمی خوام لذت این 16 روز خونه نشینی و با فکر کردن به هفته دیگه خراب کنم... به هر حال همیشه می شه فکر کرد فردا شکل امروز نیست... گرچه در جریان تغییراتش فردا هم می شه امروز اما هیچ وقت شکل امروز نیست و همینه که هر روز رو خاص و متمایز می کنه....

 پسرک خوابیده و من دارم به نحوی سعی می کنم خودمو خسته کنم بلکه خوابم بگیره...

کلی کتاب نخونده دارم که حالا وقت خوبیه.. وسط یکی از کتابهای نادر ابراهیمی بودم که یهو حس نوشتنم اومد و نخواستم از دستش بدم...


به امید روزهای خوش پیش رو برای همه شماها... شب خوش!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:21 ق.ظ

مارو بگو فکر کردیم سرت خعلی شلوغه :))
چقد خوووووووووووووووووووووووووب که داره بهت خوش می گذره. البته کم کم غروب افتاب میره اون ور تر و می تونی قبلش برگردی خونه... همین که محدوده لذت بخشه... مثلا الان برای من نه اینکه خونه بودن و دیدن آفتاب عادی شده باشه! نه!! اما گاهی اوقات صبحها می گم کاش یه کاری داشتم که به بهانه ش می شد از خونه زد بیرون... خوش باش عزیزم.. :*

به زودی بهت زنگ می زنم! شرمنده ام!

روز مرگی های بارانک دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ب.ظ

دقیقا وقتایی به آدم حس وبلاگ نویسی دست می ده که از لپ تاب و کامپیوتر و تبلت و ...فاصله لازم را داشته باشیم.در عوض وقتی روشن باشن و آدم تصمیم به وبلاگ نویسی داشته باشه اصن هیچی به هیچی...

واقعا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد