این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

عطر خوش بهار...

عطر روزهای بهاری تو شهر جاری شده.. لاله ها رو کاشتن و سنبلها هنوز غنچه هاشون تک و توک باز شده... دستفروشها مشغولند و جنسهای بنجل و مختلف رو به مردم هیجان زده این روزها می فروشند.. مردم انگار با اینکه می دونن دارن چی می خرند به روی خودشون نمی آرن و با هیجان از لابلای حراجی های شلوغ سرک می کشن و خوش می گذرنن..

اصلا اسفند برای اینه که بری تو شلوغی ها وول بخوری و خوش بگذرونی... :)

امسال عید به خاطر هزینه های زیاد امسالمون مسافرت نمی ریم گرچه امسال بیشتر از هر سال دیگه به مسافرت نیاز داریم..

امسال بیشتر از هر سال دیگه ای خسته و  دلگیرم اما نمی شه....

دارم فکر می کنم شاید بدون مسافرت رفتن هم بشه خوش گذروند.. اما به دید و بازدید های مصنوعی عید که فکر می کنم حالت تهوع می گیرم... البته مسافرتی که من مدنظرم بود جاییه که هیچ کس حتی نتونه بهت زنگ بزنه و تو رو به این دنیا وصلت کنه... نمی دونم... با اینکه خیلی از آب و هوای این روزها انرژی می گیرم اما ته دلم دلگیرم...

نظرات 4 + ارسال نظر
mehrab kamali یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

salam dooste khoobam
weblog e ghashangi dari
movafagh bashid

سعیده دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ق.ظ

عزیزم... ما که در حسرت عکس تو موندیم... چقد خوشحالم که حالت خوبه.. قربون دلگیریت برم من. :) تو همین ایران هم میشه یه جاهایی رو پیدا کرد که بری تو طبیعتش گم بشی و کسی هم چند روز پیدات نکنه... یکیش همین استان گلستان و جنگل های خوشکل ش.. جنگل شیراباد و.... سرچ کن پیدا می کنی :*

راستش مساله ایران و خارج از ایران نیست... مساله پای سفر نداشتنه...

الی دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

سال خوبی براتون اروز می کنم عزیزم

من هم همینطور دوست خوبم..

فیروزه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

آی گفتی ... بری 2 هفته گم و گور بشی به دور از هر گونه دلواپسی و مسئولیت ... من پا هستم ... بیا بریم با هم ...
من که حوصله ندارم اصلا ... نشد که جایی هم بریم ... مواظبت می کنیم از تهران!
به هر حال ، آرزو می کنم که سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی و اتفاق های خوب و خوش باشه برات و هیچ غم و غصه و ناراحتی ای توش راه نداشته باشه .
می بوسمت عزیزم . امیدوارم که تعطیلات خوبی داشته باشی .

آره ما هم تهران می مونیم...
مرسی عزیزم... منم تعطیلات و بهار خوبی برات آرزو می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد