این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

ماه من و تو

اسفند دوست داشتنی ما به نیمه رسید و من هنوز در مورد این ماه دوست داشتنی ننوشتم... ماهی که من و تو به فاصله 3 سال و 8 روز از هم متولد شدیم..

از روز تولدت 3 روز گذشته عزیزم.. تولدت هزارباره مبارک...

برای تولد پسرک یه تخته نرد چوب گردو خریدم ... راستش خیلی چیزها می تونستم بخرم اما با هیچ چیز به این اندازه سورپرایزد نمی شد...

تو عشق بازی با تو من همیشه مارسم عزیزم....

نظرات 2 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

تبریک میگم عزیزم

مموی عطر برنج جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

به به...پیتی جان...چقدر تخته نرد دوست دارم..حیف! همیشه می بازم!
مبارک باشه...هم تولد خودت هم تولد پسرک...

مرسی عزیزم... :) منم همیشه می بازم! فقط یه بار اونم شانسی بردم! تاسهام خوب می اومد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد