این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

گالری شلوغ در شمال شهر...

امروز با یکی از دوستام رفتم ک..یا گالری برای خرید طلا... نمی دونم رفتید تا به حال یا نه! اگه نرفتید می تونید برید گوگلش کنید و سایتشو ببینید.. برای کسانی که می خوان طلا هدیه بخرن بهترین گزینه است.. مدلهای نو و خاص باابتکار بسیار جالب برای طراحی و قیمتهای مناسب..

نکته قابل تاملش این بود که یه صف طولانی پشت درش درست می شه هر روز... که یکی از مشتریا می گفت صنف طلا چشم دیدن این گالری رو ندارن... من می گم آخه چرا؟؟

خوب یه نفری یه ابتکاری به خرج داده فکرشو به کار انداخته و برای نسل امروز که دنبال طرحههای نو از زیورآلت هستن و به دید پس انداز بهش نگاه نمی کنن و همچنین می خوان بودجه خیلیییی زیادی نذارن طراحی کرده...

حقشه که به خاطر این فکرش اینقدر موفق باشه و نوش جونش...

نمی دونم از کی ما آدمها اینقدر بخیل شدیم!

موفقیت دیگران رو نمی تونیم ببینیم و خودمون هم نشستیم و می خوایم از آسمون پول و موفقیت بباره سرمون بی هیچ تلاشی... نه نمیشه داداش من! نمی شه!

نظرات 3 + ارسال نظر
مموی عطر برنج دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

متاسفانه آدمهای بخیل و حسود دور و برمون زیاد شده...
تا به یه موفقیتی دست پیدا می کنی،می شه تیغ تو چشمشون!!
خدا اینجور آدمها رو از زندگیها دور نگه داره!
بگو آمین!!

آااامین!!!

آبی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

گالری چی؟من تهرانی نیستم اما می خوام ببینم چی هست.

kia gallery .. تو گوکل بزن سایتشو میاره عزیزم.. طراحیاش بی نظیره...

الی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

پیتی جان اینجایی که نام بردی نه من تا به حال نرفتم.ما گرگان هستیم.آمین به دعای ممو

اگه دوست داشتی ساری هم شعبه داره.. سایتشو ببین خوشت میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد