این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

حراجی

خیلی ممنونم از همه 24 نفری که اومدن عکسهای خونه منو دیدین و مثل یه حراجی که می ری توشو دست خالی میای بیرون رفتن و یه لبخند ساده هم به من نزدن.. احتمالا به زودی در اینجا رو می بندم و می رم یه جایی که خصوصی بنویسم و انتظار یه لبخند یا جمله ساده رو هم نداشته باشم..!!
نظرات 2 + ارسال نظر
آبی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ق.ظ

ا ،پیتی؟من (به شخصه)که گفتم مبلات ناز بودن و شومینت رو با ایده ی خوبی تزئین کردی عزیزم.

مرسی عزییییزم!

مموی عطر برنج پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

ول کن بابا توام!!
خیلی همه چیز خوشگل بود...مخصوصا اون دو تا شمعی که مثل مبل بودن...مبارک باشه عزیزم...
دیگه تند تند بنویسی ها!

فکر کن من به خاطر کامنت ننویسم... خواستم خودمو لوس کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد