این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

سرما خورده ام بدجور!

واییی.. آیییی... 

سرما خوردم... آیییی.... دارم می میرم از فین فین... 

کممممکککک..... 

 

فردا فکر کنم باید مرخصی بگیرم برای استراحت... استراحت که نه برای بسته بندی برخی وسایل... 

کمککک.....

نظرات 8 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

ای بابا ... الان وقت سرما نبووووووووووود که ...
حسابی خودت رو ببند به ویتامین ث ... لیمو شیرین و نارنگی و این چیزا ... چای کمرنگ با عسل و آب لیمو ترش هم خیلی بخور ...
من فردا بیکارم ... آدرس بده بیام کمکت :-)

مرسی عزیزم... تشریف بیارید در خدمتیم...

فیروزه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

یادم رفت بگم ... البته این ویروس جدیده که خیلی ها درگیرش شدن از جمله عزیز مهربون من ... آبریزش بینی و اشک چشم و سر درد و چشم درد و کوفتگی ...

آره منم همینجورم همش می خوام غر بزنم..

سعیده چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

عه من ایران بودم اینجوری شدم.... تو باید خیلی مواظب باشی

آره...

یه دوست چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://wakeupsleepy.blogfa.com

سلام عزیز از وبلاگ شقایق اومدم اینجا و خواستم بگه کاملاحقتونه که سرما بخورید که فین فین کنید
اخه عزیزم یه ماشا... یه بزنم به تخته ای چیزی به خودت بگو اصلا شاید یکی از دوستی چشمت زد اصلا شاید خودت خودت رو چشم زدی
از شوخی گذشته امیدوارم همیشه سلامت باشی
چایی بابونه خیلی خوبه ها عزیزم
از حالت خبر بده
بوس

حقمه؟

فیروزه دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

کجایی آیا؟ خوبی؟

حتما

ویدا جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

پیتی جان کجایی؟ خوبی؟؟ چرا دیگه نمینویسی؟

amir سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

راضیم از نوشته هات
ولی نیستی انگار جدیدا
ان شا الله خیر باشه و خوش باشین

گل نسا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ق.ظ

پیتی؟؟ خوبی؟ کجایی؟
تو هم مثه من رفتی توی غیبت کبری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد