این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

خبر از خودم...

سلام.. هنوز انجام نشده.. دلیلشم شلوغی بیمارستان و اتاق عمله.. و اینکه دکترم مسافرت بوده.. امروز قراره دوباره برم مطبش برا تعیین وقت تو همین یکی دو روزه.. خودم هم خیلی استرس دارم بابت اینکه دیر نشه.. خود دکتر بهم گفته دیر نمی شه اما من از بس هی همه ازم می پرسن دیر نشه.. چرا نرفتی تاحالا استرس پیدا کردم.. دعا کنید برای فردا بهم وقت بده..
نظرات 2 + ارسال نظر
ویدا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام. نگران نباش وقتی دکتر میگه مشکلی نیست و دیر نمیشه حتما مشکلی نیست دیگه. ولی بخاطر استرس و وضع روحی خودت بهتره که زودتر انجام شه تا خیالت راحت شه گلم. انشالله درست میشه. نگران نباش. دوستت دارم...

مرسی عزیزم.. آره آین جور مواقع همه اطرافیان آدم به خاطر دلسوزی البته، دکتر می شن.. و از اونجایی که بعضی دکترها خیلی خنگن و سابقه شون خرابه همه هی مدام می گن نکنه دکتره نفهمه.. برو پیش یه دکتر دیگه و از این حرفها..

مموی عطربرنج دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ http://atri.blogsky.com/

ایشالا که زودتر انجام شه پیتی جان!

مرسی ممویی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد