این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روزهای سخت پیش رو..

روزهای شیرین مادر شدن، روزهای شیرین نگرانی های تو برای من و فرزندت، روزهای که نگرانی در چشمانت موج می زنه اما به روی من نمی آری... نگرانی تو برای اینکه مبادا از گربه ها چموش داخل سطلهای زباله بترسم.. که مبادا بچه مان سوسک شود چون من زیاد کار می کنم... :) همه و همه باعث می شود یادم برود همه ترش کردنهای معده ام، حالتهای تهوع روزانه ام را...
نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ http://prin.blogsky.com

سلام

خوشحالم که به عشقتون رسیدید ! برای همه جوونا دعا کنید !
به منم سر بزنید . مرسی .

vida چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ق.ظ

پیتی جان میگن گردو تازه ویار رو برطرف میکنه. تونستی پیدا کنی حتما بخور. البته گردوی داخل پوست سبز. فکر کنم هنوز فصلش نیست. ولی به محض این که اومد بگیر بخور گلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد