این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

خبرهای جدید

شماهایی که از ابتدا نوشتن وبلاگم با من بودید و شماهایی که از خیلی قبل تر منو می شناسید می دونید که من با عشق ازدواج کردم... می دونید که می خواستم که پسرک همسرم باشه و سرنوشت هم با خواست من همراه شد... سه سال و 9 ماه و سه هفته و سه روزه که من و پسرک در کنار هم تک تک لحظه های زندگیمونو شریکیم... و کم کم راضی شدم که این لحظه ها رو با نفر سومی شریک بشیم و خدا هم با رضایت ما همراه شد و خیلی زود این نفر سوم کوچولو رو بهمون بخشید... نفر سومی که الان تقریبا اندازه یه عدسه... ورودت به جمع عاشقانه دو نفرمون مبارک مامانی.. خوش اومدی عزیزم...
نظرات 5 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ... چه خبر خوبی ... مبارک باشه عزیزم ... به سلامتی ... ایشالا قدمش خیر باشه براتون ... مواظب خودت باش . می بوسمت .

مرسی فیروزه مهربونم... :) امیدوارم یه روز به تو روز مادرو تبریک بگم...

مموی عطربرنج سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

آهان! پس بگوووووووو!سه نفره شدنتون مبارک پیتی جان! به سلامتی ایشالا...مواظب عدسمون باش حسابی...ماههای اول رو زیاد بالا و پایین نکن!

مرسی عزیزم

گل نسا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

واااااای پیتییییییییییییییییی
چقدر خوشحال شدممممممممممم
تبریک میگم خانومی :) :*
ایشالا به سلامتی
اینقدر ذوق زده شدممممممم

به ناز پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

من هم تبریک عرض میکنم پیتی جان

vida چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ

واااااااااای پیتی جاااااااان تبریییییییییک میگم عزیززززززززززم خیلی خوشحال شدم بخدا!!! انشالله قدمش مبارک باشه براتون. خیلی خیلی تبریک میگم عزیز دلم..... انشالله همیشه شاد شااااد باشید...

مرسی عزیزم... تو خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد