این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روز آخر تعطیلات

بالاخره تعطیلات دست داشتنی من تموم شد.. غلت زدن تو رختخواب و ول گشتن بین کانالهای تلویزیون..

روز عید دیدنی های تموم نشدنی.. مسافرتهای یکی دو روزه..


یه ماهم که باشه زود تموم می شه و باز روز آخر من ناراحتم که داره تموم می شه...


خوش به حالتون اونایی که فردا تعطیلید.. :))


ای بابا.. فکر کنم من باید برم بخوابم تا فردا..

نظرات 1 + ارسال نظر
ویدا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

الهی بگردم... سلام پیتی جون. سیزده ات بدر. امیدوارم سیزده خوبی داشته بوده باشی. دلم برات سوخت که صبح میری سر کار. ولی سعی کن اولین روز کاری سال جدیدو مثل همیشه با انرژی و شاااد شاااااد شروع کنی... :-)) میدوستمت دوست جون با انرژی خودم:-*

:) مرسی عزیزم.. رفتم سر کار و خوشبختانه زود تعطیلمون کردن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد