این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

امروز من...

امروز روز تولدمه.. در واقع تولد من و پسرک تنها 8 روز با هم فرق داره...

8 روز و 3 سال..


روز تولد پسرک براش یه ساعت مچی خریدم.. و امروز من فقط به خونه تکونی گذشت..

پسرک هم بهم سه تا تراول 50 تومنی داد که خودم برای خودم هرچه دوست دارم بخرم.. البته دیشب هم برام کیک و شمع خرید.. :*

خوب اینم یه نوعشه.. نمی دونم امروز خیلی سرحال نیستم... همیشه تو روز تولدم خیلی دل نازک می شم.. دوست دارم همه بهم توجه کنند...

اما خوب مثل اینکه توقعم خیلی بالاست.. شاید دارم بهونه می گیرم و نباید انتظار معجزه داشته باشم..

تو محل کارم سرم خیلی شلوغه و کارجدیدم رو خیلی دوست دارم و راضی ام از تغییر کارم...


برای عید برنامه ای نداریم و من حسابی دمغم.. آرزوی محالی دارم..


دلم می خواست این آرزو رو به عنوان هدیه تولد بهم بدن اما ممکن نیست...


بگذریم..


نظرات 4 + ارسال نظر
آرشید جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
و تولدتون مبارک
سالهای خوبی پیش رو داشته باشید.

فیروزه شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم . بهترین آرزوهای دنیا را برات دارم . شاد باشی و سلامت :-*

مرسی فیروزه مهربون..

گل نسا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ

تولدت مبارک پیتی عزیز :*
آرزو میکنم آرزوی محالت برآورده بشه :)
یه بوس واسه پیتی دل نازک تازه متولد شده :*

مرسی دوست خوب خارجی من!

ویدا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام پیتی جان. تولدت مباااااررررک خانمی. صد و بیست ساله بشی:-* خدا رو چه دیدی. شاید آرزوی محالت به طور غیرمنتظره ای برات اتفاق بیفته. امیدوارم این طور بشه و بعد عید ببینم مثل همیشه با اون شکلک های خوشکل و انرژی بخشت اومدی و یه پست تووووپ گذاشتی. مطمئنم که همین طوره. امیدوارم سالی سرشار از عشق و دوستی و صد البته سلامتی با دلی شاد پیش رو داشته باشید گلم. باز هم تبریک میگم... بوس بوس

مرسی دوست مهربونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد