این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

اسفند...

2 روز دیگه تا روز تولد تو مونده و تو با من قهری..

قهر قهر که نه اما فقط حرف می زنی و دلت با من قهره.. بس که ساعت 9 شب اومدم خونه.. بس که سرم شلوغ بوده این یه ماهه گدشته...

بس که کم دیدی منو.. بس که همیشه خسته بودم..

بس که حق داری با اون قیافه اخموت.. عزیزم همه این روزها می گذره و دوباره همه چیز به روال عادی بر می گرده..


برای من روز تولد تو یعنی روز تولد عشق .. روز تولد همه خوبی های عالم....


چه ساعت 9 شب بیام خونه چه وقتی میای خونه من بیام استقبالت..

می دونی که خودم هم این شرایط رو دوست ندارم اما... ببخش..


نظرات 1 + ارسال نظر
گل نسا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ق.ظ

:)
پیشاپیش،
تولد عشقت مبارک پیتی عزیز
با بهترین آرزوها و بهترین لحظه ها برای این روز خاص :) :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد