این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

برگشتم..

خوب حس می کنم روزهای زیادی از آخرین پستم گذشته..

دلیلشم به طور عمده این بوده که در یک اقدام انتحاری کارمو و اصولا شغلمو عوض کردم...

خیلی یهویی از طرف یکی از آشنایان قدیمی که از دوران کارآموزی دانشگاه منو می شناخت و به نحوی از استادای دانشکاهم محسوب می شد دعوت به کار شدم..

یه موقعیت تو یه مجموعه که کاملا مرتبط با رشته تحصیلیمه و خیلی امکان پیشرفت توش هست البته اگر خدا برام بخواد...

کندن از محیطی که تقریبا 9 سال ( 8سال و 9 ماه) توش کار کردم واقعا معزلی بود.. چند شب بی خوابی و کابوس... چند شب فکر و خیال اینکه مدیرای مجموعه چه طوری باهام رفتار می کنن چه عکس العملی نشون می دن واقعا کلافه ام کرده بود.. پسرک مدام باهام حرف می زد و تشویقم می کرد که پیشرفت حق توئه و نباید یک جا راکد بمونی.. و آدمی که تو یه محیط کار فسیل بشه مثل مرداب می گنده و کسی قدرشو نمی دونه.. و چقدر هم درست می گفت.. الان که دارم رو به همکار جدید منتقل می کنم همه می فهمن که من چقدر تو این شرکت مسئولیت داشتم و کسی قدرمو زیاد نمی دونست...  و علنا بهم می گن که بدون تو اوضاع شرکت ریخته به هم... دوست ندارم اینجوری بشه و به هر حال شرکت قدیمی برای من مثل خانواده ام بودن اما راستش یه خورده همچین بگی نگی خوشحالم و دارم کیف می کنم.. شاید این باعث یشه که قدر بقیه بچه ها رو بهتر بدونن.. از ما که گذشت... :)


فعلا تا آخر دی ماه نصف روز اینجامو نصف روز شرکت جدید... از اول بهمن رسما می رم شرکت جدید...


با دلی آرام و قلبی مطمئن پیش به سوی موقعیتهای جدید... :)

نظرات 5 + ارسال نظر
vida دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

به سلامتی عزیزم

تبریک میگم بابت شغل جدیدت و برات آرزوی موفقیت می کنم. فقط نگفتی کار جدیدت چیه و اصلا رشته ای که خوندی چی بوده! اگه دوست داشتی جواب بده

گل نسا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ق.ظ

عزیزمممممممممم
خیلی تبریک میگممممممممممممممم :*
ایشالا که توی شغل جدیدت موفق باشی و روز به روز پیشرفت کنی :)
خیلی خوشحال شدم
راست میگن بیخبری خوش خبریه :دی
زود زود بیا از کار جدیدت برامون تعریف کن! من که خیلی کنجکاو شدم :)
میبوسمت :*

زمستون دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

بهترینِ بهترینِ بهترین ها برای تو عزیزم :)

فیروزه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

عزیزم امیدوارم که در کار جدید موفق تر از قبل باشی و محیط و شرایط خیلی خوب و مناسب باشه برات :-)

vida چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

این چه برگشتنی بود پیتی؟ نیستی که !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد